Статут ЛОЯЛЕН КЛИЕНТ
Нашата мисия е да подкрепяме лоялността в отношенията във всички сфери на живота. Спортната общност се отличава с хора, които ценят именно този подход. Затова подкрепяме всеки наш потребител, като му подаряваме статут ЛОЯЛЕН КЛИЕНТ и го насърчаваме да го запази. Какво означава това? В момента, в който се регистрира, всеки потребител автоматично получава статут ЛОЯЛЕН КЛИЕНТ. Визуализацията на този статут е специална значка (знак за лоялност), която се появява в горния десен ъгъл на профила му.
Всеки ЛОЯЛЕН КЛИЕНТ може да запазва спортни съоръжения във всички клубове, които са част от Click and Play и да извършва плащането на таксата на място в комплекса.
Отнемане на статут ЛОЯЛЕН КЛИЕНТ
След сигнал на спортен клуб може да бъде отнет статута ЛОЯЛЕН КЛИЕНТ. Причина за това може да бъде нарушаване на някое от основните правила на клуба. Клиентът получава съобщение, с което бива известен за отнемането на статута, в което са описани причините.
Причини за отнемане на статут Лоялен клиент
1. Пропускане на запазен час и липса на заплащането му впоследствие.
2. Отказ на запазен час след крайния срок за това (24 часа по-рано) и отказ да заплати пропуснатия час.
3.Погазване на спортния етикет или при неспазване правилата на клуба.
Внимение: статут ЛОЯЛЕН КЛИЕНТ може да бъде възстановен единствено, ако е отнет по точка 1 или точка 2, след като заплатиш пропуснатия от теб час в клуба, който е отнел статута ЛОЯЛЕН КЛИЕНТ и те ни уведомят за това действие!!!
Без статут ЛОЯЛЕН КЛИЕНТ
Потребител с отнет статут ЛОЯЛЕН КЛИЕНТ може да запазва спортни съоръжения само ако предварително зареди профила си с депозит, покриващ пълната стойност на желаните от него часове. Този депозит гарантира на клуба, че ако клиентът е възпрепятстван да отиде на запазен от него час, клубът ще получи сумата за резервацията.
Click and Play благодари на своите лоялни клиенти!