Статут ЛОЯЛЕН КЛИЕНТ

Нашата мисия е да подкрепяме лоялността в отношенията във всички сфери на живота. Спортната общност се отличава с хора, които ценят именно този подход. Затова подкрепяме всеки наш член, като му подаряваме статут ЛОЯЛЕН КЛИЕНТ и го насърчаваме да го запази. Какво означава това? В момента, в който се регистрира, всеки член автоматично получава статут ЛОЯЛЕН КЛИЕНТ. Визуализацията на този статут е специална значка (знак за лоялност), която се появява в горния десен ъгъл на членския му профил.

Всеки ЛОЯЛЕН КЛИЕНТ може да запазва спортни съоръжения във всички клубове, които са част от Clickandplay и да извършва плащането на таксата на място в комплекса или онлайн.

Отнемане на статут ЛОЯЛЕН КЛИЕНТ

След сигнал на спортен клуб може да бъде отнет статута ЛОЯЛЕН КЛИЕНТ. Причина за това може да бъде нарушаване на някое от основните правила на клуба. Клиентът получава съобщение, с което бива известен за отнемането на статута, в което са описани причините.

Причини за отнемане на статут Лоялен клиент

  • Пропускане на запазен час и липса на заплащането му впоследствие.
  • Отказ на запазен час след крайния срок за това (24 часа по-рано) и отказ да заплати пропуснатия час.
  • Погазване правилата на спортния и тенис етикет, и неспазване правилата на клуба.

Внимение: отнет статут ЛОЯЛЕН КЛИЕНТ не може да бъде възстановен!

Без статут ЛОЯЛЕН КЛИЕНТ

Потребител с отнет статут ЛОЯЛЕН КЛИЕНТ може да запазва кортове при следните условия:

  • само ако го заплати онлайн и то при условие, че клубът позовлява тази опция
  • ако зареди профила си с депозит, с който заплаща пълната сума от желаните от него часове. Този депозит гарантира плащане в случаи на нелоялност като неявяване на запазен корт или отказ на корт след изтичане на крайния срок за това.

Clickandplay благодари на своите лоялни клиенти!